Adventsfika

Vi hade det SÅ mysigt igår när vi fikade, jag och de två stora kidsen. Vi drack te och åt lussebullar och pepparkakor och satt och pratade. Sånt borde man  hinna med att göra oftare.. alltså sitta ner och dricka te och prata.  De uppskattar sånt så himla mycket. Och det första emma utbrast när hon kom hem var ÅHHH va fint du har gjort mamma och så fick jag en bamse kram:) Det var julpyntet hon syftade på.

Lite bilder från vår myskväll!


Dukat fram lite innan barnen kom hem



Emma fick äran att tända första ljuset

Skåååål!!!

Här har vi fikat klart :)

Basse tog lite bilder på sig själv:) kunde inte låta bli att lägga upp dom  hehe
Min prins :)

Myyyyyys :)  Älskar er mina goa kidz

//U

Kommentarer
Postat av: 4-barns pappan i från haninge

Hejsan!



Visste inte hur jag egentligen skulle kunna kontakta dig för att säga detta: WOW, fan vad du har gjort det bra, jag väntar själv på att få en tid till OP och när jag har läst din blogg och sett dina resultat så känns det ännu bättre och många utav mina oroligheter inför detta lättades en massa! Keep going!

2009-11-30 @ 09:22:57

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0