Valborg!

Ja men då har vi haft valborgsfirande oxå, jag gick ner till granängsringens brasa, gick med sussie och caroline, sen på kvällen mötte jag upp Linda och hennes familj, sebastian höll sig mycket till deras dotter Cassandra, de åkte karusell och köpte popcorn och sockervadd och delade på.. så söta:) Jag var även barnvakt åt saga  så hennes föräldrar fick lite egen tid. Hon är så himla söt, hon gör exakt allt det min yngsta gör.



Efter ett tag gick vi hem så la jag småtjejerna :) Gick hur bra som helst. Fredagen lämnade jag alla barnen så jag kunde få lite barnledig. Gick ut och festade med åsa,tina och helena :) vi gick på källans bartömning, var ganska mycket folk ganska blandade åldrar vilket var bra:)  hade på mig stegräknaren hela kvällen.. kom upp i 21 tusen steg.. tjohooo. Drack för första gången.. drack sakta så jag skulle hinna känna efter hur mycket magen tåldee, Gick mycket bra.. och mådde kanon dagen efter. Så lördagen åkte jag hem till veronica, hon å jag tog en promenad på Notholmen vid tyresö slott med hennes dotter



Så himla mysigt och fridfullt ute vid slottet, sen var det helt underbart väder



Såg ett gäng som firade en födelsedag, tyckte det såg så himla mysigt ut:)
Efter promenaden åkte vi hem till veronica ett tag sen åkte hon och jag och köpte kina mat:) Det var sjukt gott kan jag säga, normalt sett så har jag alltid varit sugen på en pizza dagen efter jag druckigt, men nu så var jag sugen på kina mat. Så jag tog en barnportion friterad kycklingfilé med ris och currysås.. Grymt gott. Sen så hyrde vi en film Yes man (den var sådär) Efter det körde Veronica hem mig.

Idag har jag bara tagit det lugnt och tittar på lite film,  Fick hem de stora barnen idag.. Tog sen en lång promenad som var väldigt skön att ta, piggnade på mig då och samlade lite steg till stegräknaren haha Ungarna hade med sig en massagestol eller vad man ska kalla den, så jag har testat den, den masserar från svanken upp till nacken, man kan välja mellan att den går upp å ner eller rullar upp och ner:)  Himla skönt kan jag säga att det var

Nu ska jag ta och se klart wipe out med ungarna

Tjingeling

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0