@ work

Var på mitt jobb idag, åhhhh vad jag saknar alla. Känns så skönt att höra att  folk bryr sig så mycket:) Det är absolut det bästa stället jag varit på.

Var på stan idag med min svägerska och tittade lite på kläder, sen åkte jag till jobbet för att lämna mitt sjukintyg. Jag och Jenny köpte först en smoothie, som jag drack på tills jag kom hem... hehe.. kan säga att från jobbet åkte jag till dagis för att ha ett utvecklingsamtal  och sen handlade jag lite på ica och följde sen med micke och jenny hem. Där gjorde jag mig av med smoothin.. hade den i 4:a timmar

Måste ju oxå säga att jag pratade med min chef laila om en sak ( laila jag gjorde det) hehe.. ja jag vet en intern grej men huvudsaken är att laila förstår vad jag menar hehe, spännande fortsättning på den biten. Har säkert gjort bort mig totalt men men måste ju leva oxå.

Nu ska jag ta lite vatten och sätta mig å glo på dumburken en stund

Kramar  till alla.. speciellt till alla goa människor i huset (Jobbet)

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0