Står still:)

Nu har jag stått still i vikt i två dagar, men det är ju bara bra kroppen behöver tid att vänja sig tog en ansiktsbild idag. Träffade en utav mina barndomskamrater, hon har inte sett mig sen jag började gå ner i vikt. Hon tyckte mina ögon syns mera nu:) Så kul å höra vad folk tycker.



Innan jag träffade min väninna så gick jag upp tidigt i morse, städade och bakade blåbärspaj. För min låtsasbror skulle komma med sin sambo och deras tredje nyföding som blev en dotter:) Hon var helt bedårande. Det är så svårt att INTE bli sugen när man håller i en sån otroligt fin bebis. Sen efter det följde jag med min svägerska och hämtade hennes dotter (min brorsdotter) sen gick jag ner till centrum medans hon gick till bvc.

Ett nystädat barnrum kan se ut så här, tills min yngsta kommer hem och stökar till hahaha



OCh pajen måste ni få se, synd att jag inte får äta det hahaha .. såg så himla god ut.. och som den doftade.. oj oj oj





Nu ska jag se lite på Criminal Minds..spännande serie

Kram

Kommentarer
Postat av: ylwa

Oj vad det syns i ansiktet nu! Du är så himla söt! :D

2009-03-27 @ 14:05:01
URL: http://ylwas.wordpress.com
Postat av: Jenny Lundqvist

2009-03-27 @ 22:58:00
URL: http://avigt.blogg.se/
Postat av: Jenny Lundqvist

paj, mumsigt!!

hoppas du har en alldeless underbar helg!!

som jag sa förut, du ser otroligt glad ut å det gör du på ALLA bilder! Härligt att se!

2009-03-27 @ 23:00:04
URL: http://avigt.blogg.se/

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0