Söndag

Idag tog vi det lite lugnt på morgonen :)  tänkte vi skulle till simhallen, skulle gått igår men min svägerska fick åka hem från sjukan då så jag passade deras lilla sessa :) så vi tog badet i dag istället, åsa och hennes barn skulle oxå ner så vi slog följe.  Himla trevligt måste jag säga... Min son ville dock inte följa med så han satt hemma. Men tjejerna hade super kul i badet, tog några bilder men med mobilen så de kan jag lägga upp senare så fort jag fått fart på mobilen :)

Idag blev middagen uppskattad, lite lustigt att jag kommer på vad vi ska äta för middag lättare nu när jag inte får äta hehe...:)  Det blev Fullkornsris med stekt fiskfilé och dillsås, och lite kokta morötter





Min middag såg inte ut som barnens kan man säga... eftersom jag äter modifast så såg min middag ut så här



Såg inte så spännande ut, därför så hällde jag upp i ett vinglas haha...:) ser ju faktiskt lite godare ut då :)
Provade en ny smak, hallon.. men den var inte så jättegod men har 7 st påsar kvar av den så det är bara att äta å njuta haha


Kanske borde sumera helgen lite, i fredags tog vi det lugnt och myste, vi kikade på let´s dance:) Lördag kom Malin över med sina två kids vi kikade på melodifestivalen tillsammans, väldigt trevligt måste jag säga.. saknade dock att ha lite mysigt snacks till tv:n men det gick bra :)



De som gick vidare till finalen den här gången var helt ok, tyckte låten med Malena var helt ok.. den var annorlunda och nått sånt skulle kunna vinna stora melodifestivalen för att den inte är som alla andra låtar... hon har grym kontroll över sin röst, från opera till vanlig sång.. rätt coolt





Nu ska jag mysa lite mer med barnen innan veckan sätter fart.. har lite planerat för denna vecka som kommer

Måndag: Brännpunkten med Emma
Tisdag: Aleris hämta mätapparat
Onsdag: Aleris lämna tebax apparat + åka till sös för förbesök inför OP
Tors+ Fre inget förutom att jobba än så länge

Over And Out :)

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0