Närmar sig med stormsteg

Om en kort stund är dagen slut, sen hem städa lite, tvätta lite.. förbereda inför sjukhusvistelsen.. bara jobba en dag till. Sen är det mitt nya liv som startar .. eller den har ju på sätt å vis redan startat... men på onsdag är det något helt nytt som händer.. jag är skiträdd rent ut sagt men samtidigt förväntansfull.. vet att det är en stor operation och att jag säkerligen kommer må jättedåligt. MEN för mina barn är det värt det.. jag kommer bli en gladare piggare roligare mamma:)     DET ÄR JAG & BARNEN MOT VÄRLDEN :)

Kommentarer
Postat av: ylwa

Weeeee! Bara en liten dag kvar! Du är så stark, jag är stolt över dig gumman!

2009-03-09 @ 17:26:12
URL: http://ylwas.wordpress.com

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0