Liten spelkväll!

Igår hade vi en mindre spelkväll, barnens mormor kom hit och skulle hjälpa mig hemma lite. Efter det så ville hon och barnen sjunga karaoke, någon ylade något fruktansvärt haha kanske var när min son sjöng.. han tyckte inte det var lika roligt hehe



Den här låten sjöng dom bland annat, bra att ha någon låt som mormor känner igen hehe




Efter lite sjungande så ville kidsen spela guitarr hero så det fick de göra en stund



De ser tok koncentrerade ut, märker inte ens att jag tar kort :) och fruktstund syns ju att vi haft  hehe



Efter en stunds spelade utav  guitarr hero gick mormor hem och jag tyckte jag och barnen kunde köra ett sällskapsspel så det blev rappakalja, riktigt roligt fast man skulle behöva vara fler än tre kände vi... Vill du vara med? 



Barnen gick och la sig kl 21.00, då satte jag mig och kikade på cityakuten ville vara uppe ett tag så jag kunde ta smärtstillande innan jag la mig, tyckte jag sov riktigt bra inatt. Ska hämta min yngsta idag, jippe känns så himla bra... saknat henne såååå mycket. får dessvärre inte ha henne så många dagar då det är hennes pappas helg  som kommer, jag kanske kommer ha henne fram till lördag eftersom han ställt upp och haft henne extra nu när jag varit dålig.

Börjar bli lite nyfiken på vilka som följer min blogg :) Kanske e lite så att jag är nyfiken på någon specifik.. men ja ja  jätte roligt att ni följer min blogg... kanske sätter in lite före efter bilder snart tänkte vänta lite till



Nu ska jag ta en dusch

Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Anna Book

Hej Ulrika och tack snälla för din kommenter på min blogg. GRATTIS!!!! Nu börjar ett nytt liv ;)

Ibörjan så blandade jag proteinpulvret med tex hallon eller andra bär du kan ju mixa dom frysta eller färska. Då blir det friskt och mycket godare att dricka tycker jag, så prova det ;)



Håll gärna koll på min blogg framöver då jag kommer att lägga upp mer före och efter bilder, recept på mat mm



Fortsatt lycka till och kämpa på!!! Det tar lite tid för kroppen att ställa om,glöm inte det tjejen.



Stor varm kram Anna Book.



http://www.annabook.nu

2009-03-17 @ 11:46:10
URL: http://www.annabook.nu
Postat av: Peter S

Va fan nu då... ANNA BOOK...



Du e ju tusen gånger både bättre och snyggare än den kossan, iaf förre operationen!!

2009-03-17 @ 18:45:37
Postat av: Ulrika

Peter skulle det där vara en komplimang? Jag tycker hon är jätte vacker skulle inte vara ledsen om jag hade dom dragen:) hehe..

2009-03-17 @ 20:29:45
Postat av: ylwa

Anna Book är jättevacker och likaså du gumman! Jag är gärna med på nästa spelkväll :D



Kraaam!

2009-03-18 @ 16:37:09
URL: http://ylwas.wordpress.com

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0