I morgon gäller det:)

Är så himla nervös, det måste gå bra i morgon... gäller att vara positiv:) ikväll ska jag ringa sös och höra vilken tid som gäller i morgon, vet att det är på morgonen men vet inte när de vill att jag ska vara inne.  har skrivit en lista nu på vad jag ska ha med mig

Glasögon
Bok
tofflor
kläder
mobilen
kanske en kudde
Toalett artiklar
M.m

Finns säkert mer saker jag behöver ha med mig men det lär jag nog komma på när jag packar. Får hoppas jag bara behöver vara där i någon dag:) Vill ju hem sen till kidsen så fort som möjligt.  Märkte på Emma igår att hon var lite orolig

Kommentarer
Postat av: Ewa

Lycka till imorrn nu då!!!

Väntar med spännig tills du skrivit i bloggen igen efter op!



Kramen

2009-03-10 @ 18:29:31
URL: http://themetalgirl.blogspot.com
Postat av: ylwa

Mina tummar hålls! Kraaam

2009-03-10 @ 19:44:02
URL: http://ylwas.wordpress.com

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0