En vikarie

Idag var det en ny tjej ´på jobbet som ska jobba istället för mig när jag 0pererats:) hon verkar jättetrevlig... nästan så jag vill vara kvar å jobba med henne.. hehe...:) MEn det ska jag inte, jag ska vara hemma och kurera mig själv. Shit vad jag är nervös.. nä underdrift jag är skit rädd... men det blir bra, eller hur... visst blir det bra???? Vill ha en varm famn och krypa upp i och höra att allt ordnar sig.. hehe..men har ju så underbara människor omkring mig så det blir bra, ska försöka och inte tänka så mycket på hur det kan kännas på Op dagen... men har stött på ett problem.. mitt leg har försvunnit... måste ju ha det med mig på operationen.. ahhh shit.. men ska göra ett nytt så jag får papper på att jag har ett på G ....:)

Ska jobba vidare nu. Kram så länge


Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0