Chinese crested dog/powder puff

Gjorde precis ett test om vilken hundras jag skulle kunna behöva resultatet blev:

Du är en grupp 9 som helst inte vill vara ensam och söker närhet och sällskap, då kanske en Chinese crested dog/powder Puff passar dig? Kinesen är som en clown och älskar värme och närhet. De är alltid glada och positiva och hittar alltid på roliga saker. De är pigga utomhus och lugna inomhus. De är väldigt envisa och bör därför tränas i tidig ålder, men mycket godis och beröm ger oftast goda resultat.



Stämmer ganska bra att jagär en person som inte gillar att vara ensam och har behov utav närhet:) Men har så klart inga problem med att vara ensam, finns väl inget mysigare å få ligga i någons famn


Nu ska jag ta mig ut till tyresö och gå på ett utvecklingssamtal för min son


Det här är den närhet jag får just nu :) Barnen.. dom är så goa, de har varit så underbara under den här tiden efter operationen, hjälpt mig så himla mycket. Jag är så lyckligt lottad som har dom.



Älskar er :)


Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0