Måndag hela dagen:)

Ja då är jag back @ work:)  får se hur länge det håller, lilltjejen är jätte hostig.  I fredags när hon kom hem så var hon ledsen över natten och tog sig för örat. Men sen så har det inte varit något mer förutom att hon hostar och är snorig. Så troligen så fick hon ett tryck i örat pga förkylningen, stackars liten. Men nu är hon iallafall på dagis och vi får se om det bryter ut. 

På onsdag har jag tagit ledigt för då är det skolavslutningar :) Sommarlovet börjar.. spännande  jag längtar till semestern, (som om inte de flesta gör det hehe:)

Den här veckan blir lite tuff, torsdag sommar fest på jobbet, fredag födelsedagsfest hos en väninna.. phuu.. I´m to old for this hehehehhe.. jag komme vara helt slut på lördagen.. tur att jag är barnledig så jag hinner ta igen mig hehe

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0