Är sommaren här för att stanna?

Åh lite värme så skönt :) är det slut fruset nu? hehe vi får väl se, skönt om det är soligt i helgen då kan jag slappa med en god bok vid stranden kanske, eller bara sitta å softa på någon utav mina balkonger (Mm..precis jag har två).

Får besök i helgen från karlstad, de var här förra gången jag var barnledig. De jobbar i stan så de behövde någonstans att sova bara, väldigt trevliga personer måste jag säga.

Ikväll ska jag roa mig med tvättstugan, någon som vill ta över kanske?? hehe nä trodde inte det heller eller jag vet en som skulle kunna gjort det, mitt ex.. han ÄLSKAR att tvätta, likaså hans syster. Vet inte vad det är som gör att dom tycker om det så mycket men alla är vi olika, jag tycker annat är roligt  :)

Nä nu ska jag fixa lite på jobbet och ringa barnen och höra vad de gör för något.. de har ju sommarlov, men snart får jag vara med dom

Tjingeling


Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0