Saknad!

Som många känner till så dog min pappa 080104, just nu känner jag en stor saknad efter honom. Önskar han var här och såg mina framsteg i min viktresa :) Han hade varit stolt och glad för min skull. Saknar att prata med honom. Han var inget pratkvarn (den biten står jag för) Men när han sa nått så var det inget skitsnack. 

Massor som inte han bli sagt innan han dog, men jag och mina bröder skrev ett varsitt brev som  bror (micke) la ner i kistan så pappa skulle få med sig det. Kändes faktiskt mycket bättre då.




Dessutom så är det 1 år sen idag (080719) som mitt yngsta barn C:s farfar dog, nästan precis ett halvår efter min pappa. Säkert därförjag tänker extra mycket på pappa idag.  Lillans Farfar och hon hade en jätte fin och nära relation. Hon vinkar upp till himlen ibland. Pratade med honom ett litet tag innan han dog, han var en jätte go farfar, lillan var hans allt.

Så vill säga att jag tänker på er och saknar er.  Pappa/Morfar  Yngve Broberg och  Farfar till lilltjejen Göran Norberg

Kommentarer
Postat av: Diana C

Ja länka gärna till mig. Jag gör detsamma. Vi verkar vara i samma fas i livet. Ensamstående mammor som gjort en gbp :-)

Nu blir de bara bättre o bättre :-))

Ha en bra dag!!

2009-07-21 @ 09:16:18
URL: http://dianachaaya.blogg.se/
Postat av: Storebror.

Saknar honom också.

2009-07-21 @ 09:31:02
Postat av: Diana

Jag vet inte varför. Hamnade hos en "naturläkare" som tyckte att jag kunde göra de själv. Han skrev en remiss men han skrev nog en dålig sådan. Alla tyckte att jag skulle gå till en annan doktor. Men tjurig som jag är så bokade jag tid själv. Men jag hade i alla fall inte viljat ställt mig i kö. Har jag bestämt mig för nåt så ska de hända nu. De va nog att vänta i 5 veckor (tror jag de blev)

Jag investerar i mig själv och åker i en bil för 10000. Har många kompisar som lånar och köper dyra bilar i stället. Men jag ångrar ingenting. De är värt varenda öre. Klart de hade varit roligare att få den gratis men jag hade in klarat av att vänta, då hade jag nog vägt 200 kg innan dess.

Oj va långt jag skrev :-)

Ja ja nu ska jag gå o jobba.

Vart bor du?

Hur gamla är dina barn?

Har inte hunnit läst allt än, hittade ju dig igår...

2009-07-21 @ 09:51:37
URL: http://dianachaaya.blogg.se/

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0