Middag

Idag blev jag bjuden på middag hemma hos Terese och Magnus och deras goa dotter Tyra,de hade gjort iordning kyckling, potatissallad och vanlig sallad  till :) jättegott...  jösses så stor hon blivit. Tiden går så himla fort, kan även se det på Maria och Daniels son Lucas :) De har sovit här hos mig nu sen i måndags. Pga att Daniel gör om köket tillsammans med sina bröder:)  Men jag har dragit iväg på mina grejer ändå :) Finns nått som har tagit sig in i mitt liv med storm, kommer berätta mer om det senare, men just nu vill jag ha det för mig själv. Vet ju inte exakt vilka som läser min blogg så vissa saker får ta lite längre tid att komma ut:) Är dock som en öppen bok annars men lite får ni hållas :)

Ska titta vidare på flm nu, och syndar lite med maria med ett glas rött vin och lite godis

Tjing


Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0