ARG på Facebook!

Igår när jag skickade meddelanden med Sussies ex date så fick jag ett varningsmeddelande, trodde han hade anmält mitt meddelande. Så jag bad honom ta bort det för jag tyckte det var löjligt eftersom jag inte skrivit nått som skulle vara stötande. Men han sa att han inte gjort nått utan fick samma meddelande... efter några ggr så blev jag blockerad från att skriva meddelande överhuvudtaget

Så gissa om jag tycker det här är kul när jag vill skicka ut meddelanden ang kryssningen. Mailat direkt till facebook, där jag INTE får svar, SÅ SUR

Så här står det nu om jag går in och försöker skriva meddelande:

Du har blockerats från att skicka meddelanden på grund av fortsatt överanvändning av den här funktionen

Blockeringen beror på att du inte följt tidigare varningar som skickats till dig.

Observera att den här blockeringen är tillfällig och kan vara alltifrån några timmar till några dagar. Facebook har ingen möjlighet att häva blockeringen. Vi ber dig att vänta med att använda den här funktionen några dagar.

Fortsatt missbruk av Facebooks funktioner kan leda till att ditt konto stängs av permanent.

Vilken av följande länkar beskriver det du vill göra? Om du klickar på en länk kan du läsa mer information om hur du använder Facebooks funktioner.

Använda applikationer
Planera evenemang
Dela din grupp- eller evenemangslänk
Marknadsför ett företag, produkt eller tjänst


Kommentarer
Postat av: Lars W

Inge vidare det där, hoppas det bara är några timmar.

2009-07-07 @ 12:54:34
URL: http://www.lawasoft.net

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0