veckan rör på sig

Sitter å känner mig alldeles blossig om kinderna, är helt slut. Undrar om det är någon förkylning på G... Måste ju berätta vad som hände i morse. NÄr jag gick av vid min station så såg jag att folk vände sig om. då tar jag ur hörlurarna och vänder mig om... då har dörrarna till tunnelbanan stängt igen för tidigt så ett barn hamnade utanför, dock fanns det vuxna som tog i så dörrarna öppnade sig igen.. MEN sånt får INTE hända.... märkt flera ggr nu att dörrarna stänger igen innan folk hunnit gå in, de vill att man väntar tills folk gårut men hur ska folk hinna gå in????? flera ggr som det stängt för snabbt. Tröttsamt

jaja ska jobba lite mer, skriver ikväll om jag hinner..

väntar fortfarande på min kallelse... känns som den aldrig ska komma men det gör den heheheh

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0