Vardag!

Hmm... ja nu var ledigheten slut.. fast det är ju faktiskt helg snart igen så klaga kan man väl ändå inte göra då. Ska bli i ntressant å se vad helgen bjuder på... måste ta tid i helgen och städa ur julen iallafall tänkte jag. I går tog jag storstäd med barnen. De fick sina områden (basse hade vardagsrummet, sitt rum. Emma tog hallen, sitt rum och balkongen,jag tog toaletterna,köket och lillans rum) SÅ nu idag när jag kommer hem så hoppas jag att det fortsätter vara fint hemma.

Idag är jag så sjukt trött, lillan sov dåligt i natt hon hade ont i benen.. blåste lite på dom så gick det över... :) var ju bra. Men får se hur hon orkar med dagis idag när hon sovit dåligt. De vet om det iallafall, bara ringa mig om det skulle vara något.

Nä ska jag göra lite nytta här då ... :) God fortsättning

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0