Snart hemåt

vad skönt det är att dagen snart är slut *phuu* varit hyfsat att göra.. i morgon & onsdag blir värre..:) men då går ju  dagen snabbt fram iallafall.

Idag kom en tjej som var på samma dietistgrupp som jag in på jobbet, hon har oxå fått sin tid för OP.. hon ska göra OP den 25 feb.. Hmm.. dagen före min svägerska:) Härligt för dom.. nu e jag ännu mer nyfiken på vilken dag jag får. Men kanske jag får veta i slutet av den här veckan. Vem vet!

Nu har jag bokat en resa till Romme alpin för min son, hans klass ska åka dit på en aktivitetsdag i feb, men det fanns fler saker att välja mellan men de flesta i hans klass åkter till Romme alpin så självklart vill jag att min son ska hänga på dit då:) Hoppas bara inga ben blir brutna.

Får man bli galen på svenska sjukvården? 13 dec-08 gjorde jag en magnetröntgen. Ringde farsta läkarhus förra veckan på tisdagen för att fråga om resultatet, där en dam svarade och sa att hon inte kunde se nått svar och bad om att få återomma... jag väntade till tors då ringde jag igen fast fick då tala in på en telefonsvarare ... var det någon som ringde upp... NEJ!  Idag ringde jag IGEN då fick jag visserligen vänta 15 min innan de svarade.. Då säger hon till mig att de som hade hand om röntgen flyttade 19 dec, hade jag INGEN aning om .. då säger hon Jo men det står stora plakat på väggen.. Mmm jooo men visst men nu gick inte jag in i huvudentrén då jag var där på en lör.. Ja ojdå svarade hon. Men vilket fall som helst så dröjer svaret de ska försöka söka och se om de kan få svar ...SÅ det är bara att vänta vidare *suck*

Nu ska jag gå en runda i huset sen kl 17.00 då slutar jag :)

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0