ServiceMinded!

Såg en undersökning häromdagen vad det gäller service, får man vara otrevlig mot en kund om kunden är det först? eller ska receptionisten/telefonisten/Kassörskan eller vad man nu har för yrke vara trevlig OAVSETT???? Jag tyckte det var lite klurigt, menar bara för att man har ett serviceyrke så betyder inte det att man är gjord av stål.. Eller??

När jag haft otrevliga kunder så har jag bara blivit ÄNNU trevligare för tillslut så smälter dom, finns så klart dom som fortsätter vara otrevliga men det har blivit en grej oxå att vara trevlig oavsett hehe... ja ja jag är skadad jobbat för länge inom service.. ehhh... eller så är det så att dom som jobbat för länge inte orkar vara trevliga längre.. dags att byta jobb då kanske.. Jag älskar att jobba inom yrket... :)

Ler du så känns det mycket trevligare för både kunden och dig;)

Idag har det varit en sjuk dag, så mycket folk.. men jag ler fortfarande ;) hehe

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0