SÅÅÅ avis

Jenny har fått sin tid till gastric bypass... ååhhh jag vill oxå ha min nu, jag är på jobbet så jag kan inte kolla om jag fått någon,  Känns inte som jag fått hem någon.. eller så är jag rädd för att bli besviken... Blev så nervös att jag mår illa.. kunde inte äta min lunch. Men jag är SJUKT glad för jennys skull... kändes som det var jag som fick tiden när jag hröde att hon fått tid  hahahaha... :)

T.o.m ringde Emma på skolan för att se om hon kunde gå hem på lunchen (vi bor jättenära skolan) men hon svarade inte så hon har troligen redan haft lunch.... ack ack... men kl är snart 14 tror hon slutar 10 över.. så jag behöver kanske inte vänta så jättelänge till h oppas jag:) Håll tummarna för mig att jag fått tiden.. har jag det bloggar jag ut den ikväll.. hehe ... KRAM så länge

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0