Ny vecka.. nya tag

Äntligen måndag.. åh va jag har längtat.. haha eller inte. Nä helgen skulle gärna få vara lite längre iallafall en dag. Men man kan inte få allt har jag hört någonstans.

I lördags var jag hos BigBrother å Jenny vi åt pizza, chips,godis och drack coca cola :) Låter som en nyttig kväll eller hur? hehe snart slut med det men ändå det var himla trevligt, tiden rann iväg var inte hemma förrän efter kl 03.00. Vi såg två filmer Eden Lake & Surveillance, båda var riktigt bra.. se dom om ni gillar lite läskigare filmer. Och vi han t.o.m titta på lite gamla fotografier.. shit va det var kul å se jenny å hennes familj som unga (ja alla blir vi äldre) haha.

Och ännu roligare att se Jennys mamma hur hon såg ut innan viktop, så fascinerande.. Hade inte min bror träffat Jenny så hade jag aldrig träffat jennys mamma :) och det är tack vare jennys mamma som jag sökte till att få göra en viktop, så TACK säger jag bara :) LÄNGTAR!!

Ikväll ska jag och Emma plocka bort sista julpyntet, det tråkiga med att ta bort det är ju att mysiga belysningen försvinner lite.. Men men jag tänder oftast en himla massa ljus så mysigt har vi det ändå. Men ni förstår säkert vad jag menar

Nu ska det jobbas vidare

Kramar

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0