Jag vill ha en egen måne!!!

som jag kan åka till...... :) Behöver verkligen komma bort ett tag.. alltså räcker med en dag extra i samband med helg, bara vara någon annanstans än hemma. Kan t.o.m vara i samma kommun jag bor i, bara jag får vara någon annanstans. Känns som om jag irriterar mig på saker som är helt onödiga som trängsel i tunnelbanan eller som när en man som stod framför mig i rulltrappan tänder en ciggarett... FY VA äckligt... Men tror ni förstår hur jag menar

Under skrivandes stund så ringde de från sös (jag ringde i morse så de ringde bara upp) Och sa att min OP kommer ske i början av  mars.. vilket datum visste hon inte än men sa att hon som planerat skrivit att det kommer ske i början  av mars TJOHOOOO var så rädd att jag skulle vara bortglömd :) men det var jag inte, nu blev jag GENAST mycket gladare :) Var förvisso glad innan men ja ja :)

Så här har det sett ut än så länge:

25 augusti-08: besök på vårdcentralen för att få en remiss till sös
25 november-08: Träffade kirurgen på SöS som beslutade om OP ska göras
10 december-08: Gick på Dietistskola på SÖS där vi fick massor med info om operationen och även en smakportion mat  för att testa äta på 20 min. (gick jättebra) 
30 januari-09: Fick veta att OP kommer ske i början av mars (dock inte fått någon kallelse utan ringde sös) 

Fortsättning följer........:)  


Kommentarer
Postat av: Ewa

Grattis!

Kul för dig, förstår att du längtar.



Ha det gott!

Kramen

2009-01-31 @ 10:59:09
URL: http://themetalgirl.blogspot.com

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0