Jag & Tyson

hehe så ser min helg ut haha eftersom jag är barnledig den här helgen.... jag å gojan .... fast inte bara faktiskt, ska över till bigbrother och hans underbara flickvän och min gosiga brorsdotter:)  vi ska äta middag ihop å se lite bra film. Skönt med en lugn helg måste jag säga.




Tyson tycker till vid datorn hahah:) han tycker mina kids är det finaste som finns så klart ;)

Vilken härlig papegoja tyson är... så fort jag gick upp så ville han komma å sitta på axeln, satt där å snurrade å  hade olika läten för sig sååååå söt.. skönt med sällskap när mina skatter inte är hemma :)

Nä nu börjar det bli dags å göra mig ordning innan jag går upp till min bror

Trevlig helg:)

kram

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0