Ja jag är tjock!

Undrar hur folk tänker, sitter på bussen i morse, det sätter sig en dam brevid mig.. när hon sätter sig tillrätta "trycker"  sig  mot mig, som om jag ens KAN flytta mig in mer.. jag satt då längst in.. lite svårt att göra sig smal.. inser hon inte att hon sätter sig brevid en ganska stor människa? Kändes  dessutom lite otrevligt ... visa lite medmänsklighet... Även när jag åkte tunnelbanan så står jag längst bak, vill gå av säger Ursäkta mig (det står två män brevid varandra den ena flyttar sig lite.. den andra står kvar) Varför ska det vara så svårt?? Jaja nu har jag gnällt av mig *ler*

Ska väl jobba vidare vi har en hel del att göra idag, och jag är tok hungrig har inte ätit någon frukost.. och lunchen verkar bli sen....vad ska jag äta? (glömde matlådan hemma) *suck*

Mmm. vill tillägga att det hänt lite småroliga saker på jobbet så även om det ä rmycket så har jag fått mig flera goda skratt :)

längtar hem till mina kids :)


Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0