Huvudvärk!

Fick det igår på vägen hem från jobbet.. tänkte att jag kanske bara behövde dricka och äta lite.. Men näää det räckte inte, tog tablett la mig i soffan en stund.. men shit gjorde så ont, tabletten hjälpte inte:(  kändes i nacken upp mot huvudet och i ögat satt värken.. tänkte äh lite sömn kanske hjälper så jag gick å la mig, sov  hur dåligt som helst vaknade ofta drömde att jag hade ont i huvudet t.o.m. När jag gick upp kl 5 i morse så satt den där jävla värken kvar. jaha ingen idé att ta tablett om det inte hjälper och visste att jag måste ta mig till jobbet idag. Men det finns iallafall  lite andra tabletter så jag provar med det. Sitter här nu och har ont i huvudet.. men ingen som märker nått jag biter ihop.. och ler :)  Finns så himla mycket trevliga människor här på jobbet, trivs så  bra .. faktiskt ett utav de bästa ställena jag jobbat på, Fmv var oxå ett bra ställe tills ett annat bemanningsföretag tog över. 

Nä nu ska jag jobba vidare... och leeeee :) hehe

Kommentarer
Postat av: Terese

Du kanske har migrän?? Då brukar inte vanliga huvudvärkstabletter fungera. Jag har ju erfarenhet :D

2009-01-22 @ 11:29:49
URL: http://tesa.mankans.com
Postat av: Roger

Hmm . tänkte på att om du kanske har huvudvärk ofta så kan de vara att du behöver starkare .. eller tillomed svagare glasögon .. så va de för mej hadde son jävla huvudvärk så jag trodde jag skulle dö .. inget hälpte spelade inte non roll vilket jävla piller jag tog .. så va de en polare som sa åt mej att kolla synen .. fick glasögon som jag skulle ha när jag kollade tv .. å nu e värken borta .. så så enkelt kan de vara .. Testa .. Kram Roger :)

2009-01-22 @ 22:58:27

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0