http://www.yeahnnys.se

Tänkte jag skulle tipsa om Yehnnys :) Det är en fd klasskompis som har en studio på granängsringen. De tjänster hon erbjuder där är:



Nagel förlägning i akryl / gele

Nageföstärkning på egen nagel i akryl/gele

Bortagning av material

Manikyr

Make up


Jenny håller även på med Mary Kay men dock inte i studion, har själv haft en klass hemma hos mig då jenny visade och berättade om olika produkter. Måste då säga att det är väldigt trevligt :) Om inte annat får man en trevlig stund :) Jag köpte då silkeshänder ( den innehåller vax,tvål,lotion & peeling) måste säga att jag har varit jättenöjd med den, då man kan använda vaxet till torra fläckar, Som ex i ansiktet på pannan (lägger man på lite när man lägger sig så på morgonen så är det borta) Trolleri :) Men som sagt bara att ringa Jenny och boka tid. Finns det nått intresse så kan jag gärna ha en DEMO hemma hos mig så får jenny visa lite härliga produkter

KRAM


Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0