Helgen redan slut

Vad ska jag säga, jag har världens goaste dotter :)  frågade om hon ville gästblogga lite, det tyckte hon lät spännande så hon fick blogga fritt... Så underbar... jag är världens stoltaste mamma, och det får jag vara till tre st. SÅ lyckligt lottad är jag.

Min bror kom förbi här förut för att låna dammsugare, de har inte hunnit införskaffa någon ännu hehe.. då satte sig bror i soffan och dit flög tyson direkt hehe




Sen gick han ännu närmare brors mun hahaha .. vilket håll tyson är lagd till har jag ingen aning om haha





Ja det får tiden utvisa, men min bror verkade han gilla iallafall...:)

Nu ska jag se lite film sen städa lite här och sen e det dags för sängen eftersom helgen redan är slut så är det dags för att jobba i morgon

Kram så länge

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0