Funderingar

Mm... har börjat fundera på vad jag skulle ändrat på om jag fick leva om mitt liv.... med facit i handen så skulle jag inte ändra på när jag skaffade barn. Jag är TVÄR stolt över mina barn... däremot vad jag gjort mot min kropp ... om jag kunde ändra på det så skulle jag gjort det tidigare.  Jag kanske skulle gjort andra val.... vad det gäller killar jag varit ihop med exempelvis. ... kanske t.o.m valt bort vissa personer som gjort mer skada än nytta.  Jag skulle pluggat längre än vad jag gjort... skaffat lite mer utbildning. Men jag är super nöjd med min tillvaro.. går inte omkring och känner mig missnöjd.


men år 2009 är mitt år. Allt kan hända.. eller inget kan hända  *S*  tiden får utvisa

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0