Efterlängtad fredag

Rätt lustigt egentligen att man är så lycklig över att det är fredag, menar det har ju trots allt varit en kort vecka. Men jag är trött ändå. Idag hämtar micke lillan på dagis.. får inte se henne igen förrän om en vecka... USCH va hemskt, längtar redan till min lilla prinsessa. De stora kommer hem igen på söndag. De är hos sin pappa varannan helg och varje torsdag. Tur att jag kan sysselsätta mig med dom.

Nu har vi dessutom blivit med Papegoja och två undulater haha,Det är maddes och kennys, de åker till thailand idag, blir borta i 4:a veckor... LYX säger jag bara. Själv har jag aldrig varit utomlands har inte känt att det varit viktigt har ju skaffat barn tidigt och varit ensam största delen med dom så jag har inte haft råd att åka. Men nu börjar jag känna att jag väldigt gärna skulle vilja åka någonstans.. behöver inte vara så märkvärdigt bara en weekend eller nått

Måste ju berätta att Papegojan som heter Tyson är helt underbar, hehe han kan några ord så det är riktigt häftigt å säga dom så han oxå gör det :) än så länge har jag hört: tyson, madde, kom då, mjaoo & haha....:)  får se om vi kan lära han nått nytt på dom här veckorna, det vore grymt roligt. Han tigger värre än en hund om man äter haha, tog en rostad smörgås han satte sig direkt på min axel och försökte sno mackan när jag tog den till munnen haha ... roligt jag hade åt det... :) men han förstår ett nej så det är ju bra. Ska hålla koll på undulaterna honan värper ägg men de har ingen holk än så jag måste ta bort äggen.. hon ska få ruva dom sen när madde å kenny är tillbaka från Thailand.


Nä nu ska jag läsa lite mer på viktoperarade sidor,  himla kul å läsa om eftersom jag själv ska göra en snart. Längtar så det värker i kroppen. Självklart så är jag rädd på samma gång. Men att få hälsan och känna sig pigg och glad:) De som säger att det finns massor med risker att göra den. Men för mig är det en risk att vara överviktig.  Som tur är så vet ju  jenny precis hur det känns... och vi två får troligen göra OP med kort mellanrum... finnas för varandra och stötta.

Tjohej.. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker att du och jag belönar oss själva med att åka utomlands!! Jättebra idé o vi lämnar alla hemma o myser själva! :D

Eftersom vi kommer att vara så duktiga i vår :)

Kramen

2009-01-09 @ 14:24:20

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0