Det syns på statistiken

Mm.. ja jag har varit lite ur gängorna, såg att alla inlägg jag skriver inte syns.. tycker det är jätte trist, vill ju kunna gå tebax å kika om det är nått jag vill läsa om eller visa någon

Så då syns det självklart på statistiken att det minskar... men ska skärpa mig... i värsta fall får jag hitta på en ny blogg.. ni får såklart den adressen i såna fall.. då länkar jag den:)

Har fått ont i min axel IGEN inte så kul det gör ju att man blir mindre glad :)  Men jag är gla ändå :) finns ju lixom annat som gör mig glad ;) hehehe, nyfikna???  säger inget ändå *S*

Nu ska jag fixa å trixa lite

kramen

Kommentarer
Postat av: Ewa

Hej!

Layouten du hade innan den här var mera lättläst än denna.

Hoppas du får beskedet snart.

Kramen

2009-01-29 @ 10:34:47
URL: http://themetalgirl.blogspot.com

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0