Dax att skriva lite

Har inte orkt skriva så mycket i helgen, haft ont i huvudet och axlarna:( Men såg nu att jag kanske borde skriva lte illafall.. i fredags färgade jag håret :) känns kanon att fräscha till sig lite ..i lör följde jag med lillebror och storebrors flickvän och shoppade lite.. alltså mat.. ett ont måste, att handla för dagen blir ju bara mycket dyrare. Passade på att köpa nutrilett inför flyt perioden till GBP. Längtar fortfarande efter tiden. Drömde inatt att de hade missat mig att jag hade ramlat ur kön... så surt, tänkte ringa dom någon gång nästa vecka och höra hur det går. Om jag får någon tid snart. 

NÄ nu måste jag göra lite nytta så gott det går :)

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0