ahhh jag glömde

När jag höll på skriva om min irriterande morgon så missade jag ETT irritationsmoment haha.. när jag var framme vid jobbet så såg jag att det stod en man utanför vår port.. precis vid port telefonen.. och tänkte hmm.. undrar om han ska in, såg  även att han stod å rökte.. urk tänkte jag.. vid dörren. Kom fram.. vi måste använda kort + kod för att kunna komma in.. han flyttade sig knappt stod kvar å rökte.. och det regnade, snöade, blåste  INGENTING så han kunde gott stått någon annanstans än precis utanför porten... Respektera tack säger jag bara

Inget ont om rökare de väljer sitt liv och jag förstår att det är svårt att sluta när man är inne i den snurran.. kan inte påstå att jag förstår varför man röker när det luktar illa, kan väl inte smaka så gott heller... eller? kan man säga att det är GOTT att röka??? kostar pengar gör det oxå, förstör hälsan... m.m... finns väl inget som är bra med det?  Eller? Ja jag vet så kan jag säga som inte röker, Finns de som säger att jag inte vuxit upp ännu för att jag inte dricker kaffe heheh... finns väl inte så mycket bra med det heller.. men kan tro att det smakar bättre än att röka iallafall *S* oj ja jösses vad jag snurrade iväg nu ... :) sitter ensam på jobbet och nu när det är lugnt så ramlar man ner i sina egna tankar.. som består av ett svart hål  hahahah ... nä skämt åsido. 

AHHH nu e jag ARG som ett bi... fick precis ett sms av min mamma.. min son har blivit puttad av ett annat barn i skolan  i en vattenpöl..  dessutom hade det barnet kastat iväg hans glasögon i marken (de höll)  Hmm.. INTE OK kan jag säga... får ringa hans Mentor i morgon

Ja ja kan inte göra så mycket just nu :)


Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0