Åhh suck

Jag har torka... satte mig här nu och tänker på vad jag ska skriva.. jag kom bara inte på något. Hm.. trist när det händer haha.. Idag har vi det så lugnt att vi tog en smula lite längre lunch. Var tvungen ändå att gå på affären så jag köpte mascara och hårfärg.TJOHO jag ska färga håret idag :)  Fin till helgen.. fast jag vet inte vem jag ska vara fin för HAHA.. eller vet jag det????? Mmm.. upp till er att ta reda på haha.

Idag lämnade jag mitt yngsta barn på dagis, nu kommer jag inte få se henne förrän om en vecka igen :( Känns så hemskt.. dagispersonalen träffar henne varje dag. och jag bara varannan vecka. Så surt. Ja visst kan ni tänka att jag valt det själv. Men kanske finns en himla bra anledning till det som jag dock inte kommer ta upp här.
 
Kan istället berätta om mina kollegor.. helt vansinnigt galna är dom.. haha skoja bara.. (skrev så för att jag vet att dom läser)    Trivs sjukt bra med dom jag jobbar med, människor som man blir glad av:) så bör alla ha det...

så blev det med den torkan.. hahaha bara börja skriva så kommer det av sig självt

Idag slutar jag 17.00 sen hem å kurera mig känner mig fortfarande dålig.. ont i nacke och huvud... ska bara ta hand om mig själv ett långt avslappnande bad :) 



pssst... INTE mitt badkar... tyckte det var coolt bara hahahaha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vet vad som pågår i mitt huvud din shoppingrunda har satt myror i mitt huvud....



2009-01-23 @ 18:46:22

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0