090104 blandade känslor

Idag har det varit både roligt och tråkigt.. väldigt mycket upp å ner, men såna dagar får jag ha. Först idag var jag och min yngsta tjej (4 år) på Disney on ice. Var grymt roligt hon hade så kul hon var helt exalterhad så härligt att se och hon klarade av hela föreställningen utan problem. Efter gick vi på McDonalds haha hur många andra tänkte samma tanke tror ni.. TYP alla.. Var fullt med folk men vi åt lite snabbt sen tog vi bussen hem till big brother. Där vi inväntande lillebror så vi kunde åka till minneslunden.


Här tog jag en bild för att visa hur mycket folk det var. Vi hade väldigt bra platser. SÅ nöjd




Lite prins och prinsess dans, kan säga att min lilla tjej lekte prinsessor med skridskor när vi kom hem hehe så söt










Ja och sen efter allt det roliga så åkte vi som sagt till pappas minneslund, även göran som var cornelias farfar ligger där. Så jag tände ljus för båda två.

Saknar pappa så sjukt mycket. Ser att det blivit mycket om honom nu även i föregående inlägg.. men det är så här jag känner. Vill så gärna ringa å bubbla bort lite tid med honom. Idag var det så klart helt naturligt att tänka på honom eftersom det är exakt 1 år sen han dog. Så jag och bröderna pratade lite omkring det. Känns bra men vill gärna inte ställa mig och gråta (emma var med oxå) Vet att det är ok att gråta men men..... Tänker ibland på känslan (oron) innan jag fick veta att han var borta.. för alltid.  Älskar dig pappa... vi ses i Nangijala när tiden är inne för mig.





R.I.P Pappa D: 080104 och Göran Norberg F: 530110 D: 080719 R.I.P




Kommentarer
Postat av: Jempa

Jaha,så nu sitter jag o bölar här. Tack! ;)

Usch,får ångest över att fundera på livets mening..

Man är verkligen skör och måste bli bättre på att

ta hand om sig och sina nära o kära. Man vet ju verkligen inte vad som händer i morgon.. Tungt!



Hehe,nää julafton var inte såååå hemsk,men man blir ju påmind av hur mycket ens egna föräldrar slet :D

Ja,det blir bra. Om vi är i Tyresö så blir juldagen eller annandagen perffa! :D



Kramen

2009-01-05 @ 10:45:31

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0