Livstid för schürrer!

Kändes skönt att se att hon fick livstid och utvisning, kan inte förstå hur det skulle kännas att förlora mina barn, vilken mardröm.. en mardröm som man aldrig vaknar upp från.. hur överlever man nått sånt?  hur orkar saga och max mamma? och pappa för den delen. Vad får upp dom på morgonen.. vad driver dom?  Mina barn är mitt liv, de är mitt allt.. hur kan man ta ett barns liv? ett oskyldigt liv? vad hade dom gjort christine? blir så arg bara jag tänker på det, såg att hon skrattade vid ett tillfälle... förstår hon inte vad hon gjort, vad hon förstört... än en gång... HUR kan man ta ett barns liv, hon tog två? Det här har verkligen varit jobbigt att "se" och läsa om, det är väl för att jag associerar till mina egna barn. Jag skulle gå sönder om det hände någon av mina tre kids något. Så jag har följt det här lite till och från.. just för att det är så jobbigt att läsa... men samtidigt vill jag se att hon får sitt straff. Saga & Max föräldrar fick 100 000 kr var.. . är väl bra men man kan inte sätta ett pris på ett barns huvud... pengar lindrar inte såren... pengar gör inte att barnen kommer tillbaka... usch vad hemskt.. känner mig gråtfärdig.... fått skriva av mig lite för stunden.



Livstid för schürrer


Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0