Sömnapné!

Nu börjar jag förstå, jag känner mig konstant trött.. inte så konstigt om kroppen inte vilar när den sover. Pratade med min väninna om det att hon å jag ofta säger hur trötta vi är. Hon sover inte heller så bra på nätterna. Nu vet jag iallafall varför jag inte känner mig utvilad även om jag itne har förstått hur illa det varit. MEN det finns det bot på... Ska ju sova på aleris inatt.. de ska  övervaka min sömn, kan bli intressant hur det här slutar. Men oavsett så får jag hjälp nu och kommer bli en piggare människa, och sen när jag opererat mig kommer jag säkert oxå få tebax massa energi, förstå själva, jag kommer bli som en duracell kanin.. hahahaha energin tar aldrig slut :)

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0