Solen skiner:)

Vilket underbart men kallt väder :)  trodde jag var sen i morse då det var så ljust ute... men ack nej.. jag var i god tid. Tur det..:)

En Summering av helgen

I fredags åt jag middag hemma hos Linda & Kenneth, kenneth hade lagat färsbiffar med fetaost och bulgur, vilket var JÄTTE gott, lyckades han riktigt bra med. Vi drack lite rött vin till maten. Vid ungefär 22.00 pratade jag med Veronica så bestämde vi att vi skulle ut en sväng, ville ha med mig linda men hon kände inte riktigt för det så det får bli nästa gång vi går ut:)  Jag å veronica åkte först upp till Källan (där var det firande utav bob marleys födelsedags) men det var inte så kul så vi var där i ca 30 min sen drog vi ner till Tjili, där var det mycket roligare.. Kom hem vid 3.00.. så jag sov lagom gott

Lördag åkte jag hem till Maria K (Emmas gudmor) och åt tacopaj och kexchokladpaj som efterrätt :) (som dock var lite hård att skära MEN god) och så kikade vi på melodifestivalen.. Gick RÄTT låt vidare???? Mmm.. nja *S*

Sitter här nu på jobbet.. allt har precis lugnat ner sig nu... funderar lite på hur jag kommer se ut sen när jag är klart med min vikt :) såå spännande

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0