Härligt med helg

Idag får jag hem min yngsta... ÅHHH va härligt jag har saknat henne så, pratade med henne i morse.. Vill bara åka dit och äta upp henne. Har faktiskt köpt en liten present till henne det ska bli kul å se vad hon säger:) Konstigt det känns igår när jag stod brevid mina stora barn så kände jag shit va de börjar bli stora, snart lika långa som mig... vart tog tiden vägen den bara försvann... tittar jag på barnen så ser jag hur åren gått... jag börjar bli gammal. Min yngsta är mitt sista barn.. lär inte skaffa fler, har förvisso hört att det krävs en karl till det och det är det brist på haha. Min son blir tonåring i december.. Ganska långt dit men med tanke på hur fort tiden går så... ja ni vet :)

Åh va jag längtar hem nu... hem å hämta min lilla, sen fixa någon mat.. till barnen inte till mig eftersom jag går på modifast *S*

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0