FRAMFLYTTNING AV OPERATIONEN

SÅ trist.. japp jag får inte göra min OP den 4:e mars, var på förbesöket idag, träffade en läkaren som frågade om snarkning... Mm.. ja ibland så låte rjag oxå hatar att erkänna det nått jag skäms för som fan.... men berättade att min bror och mamma har andningsmaskin frö de har uppehåll när de sover.. då ville inte läkaren operera mig förrän jag gjort en sån utredning så jag inte har några andningsuppehåll eftersom det är ärftlgt.. JA jag vet att det är bra att dom gör det så allt går rätt till.. men har längtat till det här så mycket... så .... det känns inte kul.. ska ringa runt i morgon å kolla om jag kan få göra den utredningen pronto... återkommer igen om det här.. just nu känns det inge roligt att skriva

kram från mig


ps..

jag får göra op:n, men om det är nått konstig med min andning så kan de förbereda sig bättre

Kommentarer
Postat av: Fiafiber

Sån har jag gjort, tar 2 dar. Inget konstigt! Fysiologlabb på östermalm!http://www.aleris.se/Sverige/Sjukvard/Diagnostik/Aleris-FysiologLab/

Lycka till o kram!

2009-02-18 @ 22:11:41
URL: http://fiafiber.blogspot.com/
Postat av: Cattis

Jaa...trist att behöva skjuta på operationen...men du får ju göra den trots allt. Jag håller tummarna att det kommer att gå bra.

2009-02-19 @ 11:11:07

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0