Vikten!

Idag har jag nått ett delmål som jag haft för mig själv. Hela tiden sagt att mina mål är vart femte kg jag går ner, så nu väntar jag på att jag ska ha gått ner 35 kg. Men har idag gått ner 33,8 kg är så sjukt nöjd. Men har sagt till mig själv att när jag kommer under 70 kg så ska jag blogga ut vad jag väger och vad jag vägt. Så here we go:

Startvikt Modifast kur två veckor innan OP: 26/2-09: 103,3 kg 
Vikt OP dag 11/3-09: 96 kg
Vikt idag 24/8-09: 69,5 kg

Jag har några kg kvar att gå ner men det får ta den tid det tar nu för jag mår så himla bra som det är nu. Jag har ca 2 kg kvar tills jag är normalviktig så jag är snart där. :)

Att välja att lämna ut sig själv så pass att man talar om vad man vägt är känsligt.. iallafall för mig, eftersom jag mått så dåligt över det. så det här är stort för mig att våga tala om vad jag väger.

Så nästa gång det blir nått om vikten så är det när jag gått ner 35 kg:)

Tjingeling så länge

Kommentarer
Postat av: Cathrine

HURRA HURRA..du är så duktig. Kram på dig

2009-08-24 @ 08:55:37
Postat av: Ewa

Hej tjejen!



Vad bra du har gjort det!!!

Och fin/snygg är du åxå ;)



Jag vägde som mest 115 kg (är 160 cm)

Är nere och stampar på 72 nu och där stod jag innan semestern (gick då upp 2)



Lycka till i fortsättningen vännen!

Kramar i massor!!!

2009-08-24 @ 09:39:43
URL: http://themetalgirl.blogspot.com
Postat av: Jenny

Ulrika! Du är så grymt duktig!!!!!

Hoppas du får en underbar vecka!

Underbart kort du laft upp på facebook! Kul att se er ihop på kort!

sen hade du en himla fin klänning oxå!

Kramar

2009-08-24 @ 09:40:57
URL: http://avigt.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Sååå snälla ni är :) Tack! Ja jenny den klänningen/tunikan fick jag av en kompis den passar till jeans oxå:) ..hihi visst är vi fina tillsammas.. är så himla glad.. Tack Ewa.. du e grymt duktig oxå :) och jättefin.. Kram

2009-08-24 @ 10:04:25
Postat av: Diana

Jippi, va kul och härligt de måste kännas. Herregud, du väger ju jättelite. Har så svårt att tänka mig att jag kommer att väga under 80 kg. Du vägde ju inte så mycket när du oppade dig så du behöver skämmas. Jag väger nu 95 kg. Tycker de är jättelite. Har vägt 130 kg. Men på min blogg är min vikt hemlig men jag har säkert inte så många kompisar som är in här o läser.

Ha en jättebra dag!! Kramar

2009-08-24 @ 16:26:52
URL: http://dianachaaya.blogg.se/
Postat av: Fiafiber

Du är skitduktig!!

Jag ska ta tag i lchf igen så jag fortsätter att gå ner. Körde ju för ett år sen o gick ner 30kg.Har inte gått upp ett gram efter det trots massa onyttigheter. Dags att gå ner 30 till :-)

2009-08-26 @ 06:44:52
URL: http://fiafiber.blogspot.com/
Postat av: Monica

kul och läsa bloggen din , du är grymt duktig!!

jag sökte på sös op GBP och havnade hos dig ! ;)

jag står själv i väntan på kirurgi...

2009-09-01 @ 20:04:37
URL: http://bloggoholicen.blogspot.com/
Postat av: Monica

kul och läsa bloggen din , du är grymt duktig!!

jag sökte på sös op GBP och havnade hos dig ! ;)

jag står själv i väntan på kirurgi...

2009-09-01 @ 20:06:24
URL: http://bloggoholicen.blogspot.com/
Postat av: sara

Hej!

vilken resa du har gjort! jag väntar på gbp operation.. fattar inte hur visa har kunnat komma till så snabbt efter en remiss har kommet in, jag fick vänta 1½ år (september 2007)(!!?) innan jag kom på första info mötet,, o mötet var nu i maj.. o inget har hänt än,.. så det har gått 2 år sen det blev på tal.. blir arg att man har fått vänta så här länge.... men snart e det min tur,,,

2009-09-08 @ 16:24:07
URL: http://tjocksingelmamma.blogg.se/
Postat av: stefan

Kanon att du skriver vikter mm, det hjälper nog andra.



/ Stefan

2010-01-02 @ 18:51:19
Postat av: ulrika

Hej Stefan



Det var snällt sagt utav dig stefan :) Tack så mycket /Ulrika

2010-01-03 @ 22:48:44

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0