Sjukdom

Hmm.. inte kul, lilltjejen kom hem till mig i fredags, hon var förkyld. Tyckte att hon luktade illa i munnen så jag gick till läkaren med henne. TYckte det kunde vara bra att kolla mig oxå för jag har haft ont i halsen lite till och från. Visade sig efter mycket meck att både hon och jag har halsfluss så i morgon bitti ska jag kolla de stora barnen.

Inte så kul heller då jag hade tänkte och ha lite fika i morgon eftersom jag fyller år. Men jag ska ändå ut på fredag och fira lite grann.. eller inte så mycket å fira blir ju bara 33 år :) men en bra anledning till att gå ut och ha kul med vänner.. :) och min pojkvän :)

SKa blogga upp lite bilder på kläder jag kan tänka mig gå ut i, så ge mig förslag på vad jag ska ha :)

//Ulrika

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0