Bilder

I helgen så tittade jag och min pojkvän.. (mm.. ni läste rätt pojkvän)  på bilder på midsommarafton för tre år sen, tyckte det var så himla kul å se hur vi båda såg ut då. Nästan så att jag glömmer ibland att alla bilder som tagits innan mars så  är jag tjock. Så när jag tittar på bilderna så tänker jag jösses så jag såg ut... och när jag tittar i nästa mapp så förväntar jag mig att jag ska se ut som nu, vet inte varför jag tänker så.... men svårt att förstå kanske att jag var så stor... vill aldrig mer i hela mitt liv se ut så där.. eller må som jag gjorde.  Även om många uppfattade  mig som  en glad tjej så kändes det inte innefrån 

Så jag ser mig själv med helt andra ögon än tidigare... tidigare så såg jag inte att jag var så stor... tyckte att jag såg ganska normal ut... mullig kanske t.o.m... så ser jag inte det nu :)

Är överlycklig över att jag gått igenom det här

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0