Back @ Work!

Tjohoo... då e jag tillbaka i verkligheten, tillbaka till rutiner och allt vad det innebär :)  är förvisso rätt skönt att få ordning på sig lite, komma igång med motion och äta fasta tider, har faktiskt varit lite dålig med det under semestern.  Det roliga är nu när jag ska välja kläder på morgonen så hittar jag nästan inga.. shit allt är ju för stort .. hmm.. dax och shoppa loss snart.. fast vill vänta lite lite lite till tills jag når bmi 25 iallafall, :) Inte så många kg kvar dit nu. Har gått ner lite över 32 kg är ca 4-5 kg kvar till normalvikt :) Så bara ge sig till tålls för nu går det inte lika snabbt längre.


Nu när jag är tillbaka i verkligheten så ska jag komma igång ordentligt med min motion, blev inte så mycket av det under semestern. Gick ganska mycket men det är inte riktigt samma sak. Så igår gick jag och emma ut en sväng..  vi småsprang några korta sträckor.. hon var helt slut när vi kom hem stackars barn haha :)  Hon ska med ut i morgon igen hoppas jag.. bra för henne oxå.

Idag är det storebrors födelsedag ...GRATTIS BROR!!!!!

Den här tårtan skulle du fått om jag kunnat :)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej...oj vad du gått ner!GRATTIS....hur mår du?

Känner du dig bättre o mår bättre?



E´det skönt att va tillbaks i rutinerna e´det sig likt på jobbet?



Ha det bra...kanske syns .....??



Susanne

2009-08-11 @ 15:19:33
Postat av: Anonym

Tack för tårtan och presenten. ;)



2009-08-12 @ 20:56:36

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0