Sooooligt:)

Gjorde ett test på facebook som heter är du en tant:) hehe... resultatet ser ni här nedanför:



                Mogen


Du är vuxen utan att behöva vara en tant. Du lever ett vuxet liv utan att behöva vara tråkig. Du kan skilja mellan rätt och fel, samtigt som du har din humor kvar. Bra! fortsätt så

...............................................................................................................................


Ja se där jag är mogen, eller det vill man iallafall få tro att man är. OJ vilket härligt väder det är idag, var tvungen å ta en promenad  på lunchen.  Kändes inte kul att gå in igen, kan man inte få sitta utomhus och jobba hehehe... fast å andra sidan är jag ju väldigt glad för att vi sitter inomhus speciellt sen när det är vinter:)

Idag får jag hem min yngsta.. vad skönt det är, pratade med henne i telefon så sa jag att jag skulle jobba länge.. då sa hon men mamma du måste hämta ditt barn! HAHA så söt, svarade att jag självklart ska hämta henne direkt efter jobbet. Får åka tidigare idag, så ska jag möta henne och hennes pappa nere i centrum och köpa cykel sen ska hon å jag  ta oss hemåt, eller om vi rentav tar en längre promenad (hon kan ju cykla då)

Nu ska jag fixa lite här :) 

Trevlig helg!

Kramar

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0