MINUS 12,1 KG

Känns ju hur kanon som helst. det har minskat 9 cm runt midjan, 2,5 cm runt halsen. Är så himla glad, kan vara glad innefrån och inte bara ha ett glatt yttre :)  Har inte tänkt på det tidigare när det ändå är så självklart att man mår mycket bättre om man mår bra innefrån :) Tycker jag om mig själv så kan andra tycka om mig oxå :)

Idag var jag förbi jobbet. VAD JAG SAKNAR MINA KOLLEGOR:) de är ju så underbara :) Hade med mig mitt yngsta barn C :) efter jobbet så tog vi oss till hötorget där vi gick på bio. Efter det fick hon äta på McDonalds.. lite svårare för mig då men det gör inget, känns bra är inte så sugen på sådan mat ännu (lika bra å säga så, lär väl komma senare) Sen efter det tog vi oss hem, E var iväg och spelade Bowling med club korpen som de går på. S kunde inte för han har så ont i revbenen efter en lek i skolan. Så han ska ta det lugnt nu.

Ska snart skriva ner hur jag gått ner i vikt:) Tänkte vänta lite till :)



Kommentarer
Postat av: Ewa

Go girl!

Visst är det väl underbart!!!!!

Man tycker om sig sjäv bättre och bättre för varje kilo som rasar.

Livet blir mer och mer härligt!

Travlig helg på dig.



Kramen

2009-04-03 @ 13:47:10
URL: http://themetalgirl.blogspot.com

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0