McDonalds dag på grönan

Fick häromdagen kuponger till ungarna för att få gratis inträde/åkband på gröna lund den 26 april, tänkte jag skulle åka dit och hämta dom. Men när jag kom dit så var kön sååååååååååå lång.. jösses men när jag nästan var längst bak såg jag någon jag kände, var grannen.. gjorde en fuling så hon tog mina kuponger så skulle hon ta på samma. Men kan säga att det fanns fräckare människor än så .. var en äldre dam som kom fram till oss när vi kommit en bra bit fram och frågade om det var kön, ja sa vi.. då ställde hon sig bakom oss.. ehh vi sa kön går ännu längre bak.. nej jag tänker stå här svarade hon. Hmm.. men men..vi fick nr 577, och när vi var framme vid kölapparna så var det nr 34, så vi hade en låång väntan framför oss. Och min granne hade med sig sina barn som dock tyckte det var himla jobbigt att vänta. SÅ när kl var ca 17.30 tog hon alla kuponger och frågade någon om hon fick gå fram med den då var det nr 430 .. så fick jag åka bil hem, himla snällt.. stötte på Jeanette med sin dotter hon hade nått med 700.. så hon fick vårt nr:)

Sen när jag kom hem så var jag så himla hungrig, stekte lite blodpudding.. men åt något för fort, blev dålig direkt.. mådde illa, frusen.. usch inte kul när det blir så.. men har iallafall fram till idag gått ner 14,8 kg.. tjohoo.. så nice

Men nu i skrivandes stund så mår jag mycket bättre, tittar på desperate housewifes, det är dubbelavsnitt ikväll.. :) SÅÅ bra


Kommentarer
Postat av: Anonym

din nummer-lapp underlättade massor för oss. tack så mycket. jeanette

2009-04-15 @ 10:12:30

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0