Härligt väder:)

Idag tog vi det lugnt på förmiddagen, sen pratade jag med sussie så vi bestämde oss för att gå ut i parken med de barn som var hemma, jag hade bara tjejerna, för S hade åkt hem till sin faster :) Han gillar att vara där. Så jag mötte sussie vid ica sen gick vi till några lekparker sen sen hem till henne ett tag. Blev en heldag. Helt underbart, mötte lillebror en sväng oxå, var ett tag han såg mig så han tyckte det syntes att jag gått ner i vikt, det kan man ju hoppas när man tappat 14 kg hehe

Nu ska jag fortsätta se lite film med E.

Kommentarer
Postat av: Jenny Lundqvist

saknar ditt bloggande!

Kramar i tusen till dig!!

2009-04-14 @ 21:59:39
URL: http://avigt.blogg.se/

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0