färdig som artist:)

ett bra uttryck för hur jag känner migi just nu, varit en lång dag i dag:) .. eller ja i går oxå. först så var vi ute hela dagen lillan fick cykla på sin nya cykel, sen så efter middagen  bakade jag två satser bullar (kanel och vaniljbullar) Emma fixade kokostoppar:) allt det inför försäljning i centrum, pengarna går till min dotters klasskassa, de ska göra en klassresa när de går i femman:) 



Fick ett mail från en klassförälder, de lyckades sälja slut på alla bullar och kakor..grymt bra jobbat

Idag har vi varit  på gröna lund, ungarna kände sig nöjda, men jösses hur tänker folk, det var näst intill 1 timmes kö till varje attraktion, så barnens och mitt tålamod testades en del.. hade tänkt ta med mig stegräknaren, men med tanke på hur mycket man stod still i kö så hade det varit onödigt att ta den :) hehe.  Med tanke på allt köande som vi roade oss med  så sprang jag iväg med lill tjejen på toa, även där var det såklart kö. Ställde oss snällt där och väntade, hon var jätte kissnödig, då kommer det en kvinna med ett barn och tränger sig, så jag bad henne ställa sig längst bak.. hon menade på att hennes son är kissnödig och måste gå före.. Då sa jag att MITT barn oxå behöver gå på toa.. då svarar kvinnan.. ja men hon hoppar inte för att hon är så kissnödig, då svarade jag att det behöver hon inte, då tar kvinnan sin son i handen och säger nej här får vi inte kissa och går iväg.. .VAD ÄR det för FEL på folk.. hon kunde artigt frågat om hon fick gå före.. eller?

Samma när vi står i kön till kärleks tunneln, Då kommer det fem st ungdommar som gör sig en egen kö, där säger en annan förälder till de att de får ställa sig längst bak.. då får hon bara ett kaxigt svar tillbaka.  Vart tog respekten för andra människor ivägen???  Varför ska det vara så svårt?? Menar här står ett gäng barnfamiljer och köar för att få åka, så tränger dom sig.. före småbarn.. äh usch blir sur bara jag tänker på det. Men har fått skriva av mig nu så det känns bättre.. :)


jag och tjejerna på väg in i kärlekstunneln haha :)


Vi såg någon rolig teater när vi var där, jag skrattade gott, de var riktigt duktiga :)



det är väldigt kul att vara på grönan men usch va slut alla tre blev :)  Skönt att komma hem.

Nu ska jag fixa lite här hemma sen blir det sängen, är ju dax att jobba i morgon

sweet dreams :)







Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0