-15,3 kg

Nu har jag nått ett delmål, får lägga upp ett nytt. Känns kanon. Satt just och jämförde två bilder på min rygg sen jag började gå ner i vikt.. kändes som om jag satt och gapade hehe, kommer lägga upp dom sen, men väntar lite till. Känner mig inte helt trygg i att visa dom ännu. MEN kan säga det att dom kg jag nu tappat har gjort stor skillnad.

Mätte kroppen innan jag började. Så här många cm har jag förminskat på 15 kg

Hals:       -3 cm
Arm:        - 2,5 cm
Byst:        - 11 cm
Midja:      - 10,5 cm
Höft:         - 13 cm
Lår:          - 5,5 cm
Knä:         - 3 cm
Vad:         - 3,5 cm


Så jag kan säga att jag känner mig lite mindre, men är långt ifrån klar. Men nu känns det på orken, och kläder.. kan sätta benen i kors.. tjohoo kunde jag inte förut, eller jo jag kunde men det kändes verkligen inte bra. Kan se mig i butikers speglar utan att vilja fly, jag känner mig mycket gladare och piggare, Ångrar jag operationen.. NEJ det gör jag inte. Finns de som säger. men oj du börjar försvinna.. jag gjorde inte det här för att gå ner 15 kg, utan jag ska gå ner iallafall  20 kg till är det tänkt, men jag tar små steg. 5 kg i taget, så nu är mitt nästa steg att jag ska lyckas gå ner 20 kg:) någon som vill gissa på när jag klarar det??? hehe

Kram

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0