Välkommen till min nya blogg!

Här tänkte jag skriva om saker som händer, eller som jag förväntar mig...  eller bara tankar helt enkelt:)  Sitter på jobbet nu händer inte så mycket, längtar hem till barnen. De börjar bli så stora nu, de ska faktsikt få göra riktigt  avancerad mat själva idag.... hehe korv med bröd haha..... De tycker det är kul att få visa att dom klarar sig. Kul oxå att få ge dom uppmuntran oxå. De är så underbara. Längtar nu oxå till min yngsta som fyllde 4 år i söndags. Rätt kul å se hur många som om ihåg henne, då menar jag att de som hörde av sig förväntade jag mig inte nått utav. Men jag ska försöka fira henne hos mig sen. Hon är hos sin pappa nu.

Nä nu ska jag  kika runt lite på min blogg och kanske t.o.m lägga in någon bild:) kuligt

Kramisar på alla som läser

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0